קיבלתם משכנתא? זה הזמן למצוא אדריכל ומעצב פנים

בשעה טובה קיבלתם אישור למשכנתא מהבנק וכעת אתם מוכנים לצאת לדרך חדשה. עבור הרבה מהאנשים, מדובר בתהליך ארוך ומורכב שהאישור בסופו מהווה עבורם הזדמנות ממשית לרכוש נכס חדש, שיענה על הצרכים שלהם ויהיה חלל מגורים נוח ונעים. גם אם קיבלתם משכנתה בקלות, זה לא מפחית מגודל המאורע ומההתרגשות הנלווית. עכשיו, כשיש לכם את סכום הכסף הדרוש, אתם יכולים לעשות איתו הרבה יותר מלקנות בית – אתם יכולים להפוך את הנכס לבית חלומותיכם. כיצד?

השתמשו במשכנתא כדי להיעזר באנשי מקצוע

אחד השימושים הטובים ביותר לחלק מכספי המשכנתא על פי חישוב משכנתא שבוצע על ידי יועץ משכנתאות מנוסה, הוא שירות של אנשי מקצוע הרלוונטיים לבית החדש שלכם ובראשם אדריכל ומעצב פנים. עולם הארכיטקטורה והעיצוב משיקים זה לזה, במיוחד כיום – כשיש מגמות חדשות בשני התחומים, טכנולוגיות חדשניות שניתן להשתמש בהן על-מנת לעצב את הבית בצורה מושלמת ורמת תחכום מודרנית, המאפשרת לכל בעל נכס לבנות בית מדוגם ומרשים ולהעביר דרכו אמירה אישית על הסטייל הביתי המועדף עליו. בנוסף, אדריכל ומעצב פנים פועלים על פי הטרנדים השולטים בתחום, שגם להם יש חשיבות בתהליך תכנון ועיצוב הבית. אם למשל רכשתם דירה כחלק מפרויקט מתחם האלף או כל פרויקט יוקרתי אחר, אתם רוצים שהנכס שלכם יעמוד בסטנדרטים הנהוגים במתחם ויכלול את הטרנדים האופנתיים העדכניים. אדריכל ומעצב פנים הם אנשי המקצוע שיסייעו לכם להשיג מטרות אלו, אך כדי שזה יתרחש, חשוב לבחור אותם בקפידה. ולמקרה שהמחשבה חלפה בראשכם – ההמלצה הגורפת היא לא לנסות לתכנן ולעצב את הנכס בעצמכם, משום שהתוצאה עלולה להיות רחוקה מהחלום שלכם. שירות של אדריכל ומעצב פנים הם השקעה משתלמת והם יכולים לעשות את ההבדל בין בית פשוט לבית מדהים.

מה חשוב לבדוק לגבי אדריכל ומעצב פנים?

האדריכל אחראי על תכנון הבית מבפנים ומבחוץ ואילו מעצב הפנים אחראי על האלמנטים בתוך הבית: ריהוט, תמונות, סוג הריצוף, טפטים וצבע הקירות, סוגי הארונות, גופי התאורה ועוד. בהרבה מקרים האדריכל ומעצב הפנים צריכים לעבוד בתיאום מלא, על-מנת שהחזון העיצובי יצא אל הפועל ללא תקלות ולשביעות רצונו של הלקוח. לכן, חשוב לבחור את אנשי המקצוע האלו בין השאר בהתאם ליכולת שלהם לקיים יחסי אנוש נעימים, אתכם ועם אנשי המקצוע הנוספים שאתם בוחרים לעבוד עמם. בנוסף לכך, מומלץ מאוד להתרשם מעבודות קודמות של האדריכל ומעצב הפנים. חלק מהמיומנות של אנשי המקצוע הללו, היא היכולת לתמרן בין השאיפות של הלקוח לבין הסגנון המועדף עליהם. מכיוון שאתם מוציאים סכום לא מבוטל על השירות ואתם מקדישים לו חלק מכספי המשכנתא, חשוב שלא תתפשרו. מצאו אדריכל ומעצב פנים שגם יש לכם כימיה בינאישית עמם וגם הסגנון שלהם קרוב, או זהה, לסגנון אותו אתם רוצים בבית שלכם.

/ 5.

מאמרים נוספים