תכנון בתי ספר

בתי הספר וגני הילדים הם הבית השני המחבק, המאמן, המוביל והעוטף את ילדנו, אותנו. מדובר במקומות מהותיים וקריטיים בהתפתחות של הילד ועיצוב אישיותו. המבנה האדריכלי משקף וגורם מפעיל מהותי של הפעילות והתכנים החינוכיים שיקרו בתוך כותלי בית הספר והגנים.

בימינו ישנם גישות חינוכיות רבות מהפכניות, עשירות, אשר מאפשרות לילד מגוון עצום של מצבי למידה ומצבי חברה, משחקים, פנאי, שקט, ומקום פרטי בציבורי ההומה אדם.

כאשר משרדה של שירי פרץ מתכנן מבנה חינוך, אנו נערכים לשלב דיונים מעמיק ביותר עם נציג החינוך, הגננת, המנהלת, או אחר, דיונים ארוכים המשתפים אותי כאדריכלית באג'נדה החינוכית, במטרות ובערכים.

כמו בכל תכנון מבני ציבור, כאשר ניגשים אל מלאכת תכנון בית ספר צריך לדעת כיצד לגשת אל המלאכה ולעשותה תוך כדי התחשבות במרחב האדריכלי, סוג בית הספר, האווירה שמעוניינים שתהיה במקום ומגוון רחב של היבטים נוספים אשר יהוו פרמטרים קריטיים בעת ביצוע כל תכנון אדריכלי.

תכנון בתי ספר – מה הדרך הנכונה?

במידה ואתם מחפשים אחר שירות אדריכלי לשם תכנון בית ספר, יהיה חשוב שתיגשו אל הדבר תוך כדי שאתם מביאים בחשבון מספר דברים בסיסיים.

כך למשל, יהיה חשוב לבחון את הפורטפוליו האדריכלי של הגורם אליו אתם פונים וזאת לצד היבטים נוספים כמו הסגנון העיצוב בו מתמחה האדריכל, היכולת שלו לעבוד אתכם בשיתוף פעולה ורמת ההשכלה שלו בתחום.

פנייה אל משרד שירי פרץ אדריכלים תוכל לאפשר לכם לדעת שאתם מקבלים את המענה הטוב ביותר ולא פחות מכך.

המשרד מתמחה בתכנון כל סוגי המבנים ועבודות אדריכלות פרטית וציבורית. 15 שנות ניסיון הופכים את המשרד לבחירה בטוחה כל עוד מדובר על אדריכלות.

רוצים להתרשם בעצמכם? בואו לבקר

בין הפרויקטים המובילים שבוצעו על ידי משרד האדריכלים שירי פרץ ניתן למנות את חטיבת ביניים שרת ובית ספר יסודי רמז בכפר סבא. מבנים אלו עברו שיפוץ עומק וכעת הם מאופיינים בעיצוב מודרני, פתוח, מזמין ונעים במיוחד.

ניתן להתרשם מהתמונות באתר או לבקר אותנו במשרדנו אם תהיו מעוניינים לראות מקרוב לאילו תוצאות הגיע משרדנו.

התייחסות לצרכים ולדרישות הלקוח

משרד שירי פרץ אדריכלים שמספק שירותיו למגזר הציבורי והפרטי עוד משנת 2006 יודע לגשת אל ביצוע הפרויקטים וזאת תוך כדי התייחסות לצרכיו של כל לקוח.

מתכננים להקים מרכז למידה מכל סוג אחר? במשרד האדריכלים שירי פרץ ידעו להעניק לכם ליווי אישי ולמצוא פתרונות אשר יתאימו בדיוק לצרכים של המוסד שלכם.

תוכלו להיות בטוחים כי סטנדרט העבודה יהיה חסר פשרות וזאת כאשר תקבלו מענה עם שקיפות מרבית ויחס לכל פרט בהליך התכנוני.

/ 5.