תכנון מבני ציבור

משרדה של האדריכלית שירי פרץ מתמחה בתכנון מבני ציבור. תפיסת משרד האדריכלים של שירי פרץ בבואנו לתכנן היא ההבנה שמבנה ציבור כשמו כן הוא, מבנה המיועד לציבור הרחב. בתהליך התכנון האדריכלי של מבנה זה יש הבנה פנימית שמבנה ציבור משרת מגוון רחב של אנשים, לעיתים עם קשר בניהם אך לא בהכרח.

מה שכן מאפיין אותו זה זהות המבנה ותוכן השרות שהוא נותן וסוג הפעילות שמתקיימת בו. התכנון האדריכלי במבנה ציבור מאד מעניין משום שהוא מתוכנן בצורה מאד מוקפדת ומכוונת בהתאם לפרוגרמה ואופי הפעילות שמתוכננת, בנוסף משתמש הקצה יכול להיות קשור לפעילות זו. השירותים במבנה ציבור ניתנים למגוון רחב מאד של אנשים בעלי יכולות וצרכים שונים ולכן הצעדים בתכנון מבני ציבור שאנו עושים מותאמים לצרכים אלו.

מאחר שהקמתם ותפעולם של מבני ציבור נעשים מכספי הציבור ומיועדים להתקיים לאורך עשרות שנים, המשרד שלנו לוקח בחשבון שמצד אחד הבניה צריכה להיות מחומרים בעלי איכות גבוהה ועמידה לשחיקה של משתמשים רבים, מצד שני יש לשמור על התקציב.

החשיבות העירונית בתכנון מבני ציבור

התפיסה האדריכלית של המשרד שלנו היא שלמבני ציבור חשוב לייצר זהות עיצובית המבדילה ומייחדת אותו מהסביבה. זהות המבנה הן בחזיתות והן בפנים חשובה לאין ערוך בגלל שהיא מספרת על התוכן שבו וגם לא פעם נותנת למבנה "אישיות" משלו, ערך מוסף אשר מהווה מוקד חברתי עירוני.

בתכנון האדריכלי אנחנו מבינים ומטמיעים בתכניות שמבני הציבור הם חלק מעוגני העיר וההשפעה שלהם על הקהילה, הסביבה הקרובה והרחוקה משמעותית לאין ערוך. אנו במשרדנו בונים מבני ציבור על כל קשת המצבים האפשריים, מתכנון הקמה וביצוע של בניין חדש, שילובים של בניין קיים עם תוספת אגפים של בניין חדש, וכמו כן, גם שיפוץ מבנה קיים ללא תוספות.

ישנו עולם שלם של בניינים הזקוקים לחידוש פנימי הנובע מכך שגילם רב בשנים, או שהם מהמאה הקודמת, אינם כשירים לקבל קהל ואנו עושים להם את כל מעטפת ההכשרה להיותם מבני ציבור ראוים, הן בצד הפונקציונאלי של התאמות נגישות בטיחות וכו'. ובאותה הזדמנות התחדשות עיצובית לרוח התקופה העכשווית, כך שהתוצאה המתקבלת הנה מראה של בניין חדש.

מטרת העל של תכנון מבני ציבור

אדריכלות מבני ציבור זהו נושא מורכב שדורש התייחסות של משרד אדריכלות עם ניסיון עתיר שנים שמטרת העל הנה לדייק בהתאם לדרישתו של כל לקוח. כאשר מחפשים משרד שיבצע תכנון מבני ציבור יהיה מומלץ לעשות כמיטב יכולתכם ולוודא כי אתם בוחרים באחד עם יכולות מוכחות ומספר רב של פרויקטים עם בשר מאחוריו.

בחירה במשרדה של שירי פרץ למטרת תכנון אדריכלי לשם תכנון מבני ציבור זוהי בחירה שיכולה לחסוך לכם עוגמת נפש ולאפשר לכם לדעת שהפרויקט שלכם יתקדם בדיוק כמתוכנן ולא תצטרכו לחשוש בנוגע לליקויים כלשהם שעלולים לצוץ בשלב כזה או אחר במהלך הפרויקט.

בחירה נכונה של אדריכל מבני ציבור

שירותי אדריכלות מבני ציבור צריכים להיבחר בצורה מושכלת ותוך כדי התייחסות לתיק העבודות שלהם לפני כל דבר אחר. זאת יחד עם ניסיון ספציפי ביישום פרויקטים רבים של אדריכלות ציבורית המהווים את המפתח לבחירה נכונה במשרד אדריכלים.

משרדה של שירי פרץ ידוע כאחד שמחזיק בניסיון של 15 שנים וזאת כאשר לאורך כל הדרך הוא ביצע אינספור פרויקטים של תכנון מבני ציבור מכל סוג שניתן להעלות על הדעת. בחירה במשרד שירי פרץ צפוי להיות הצעד החכם ביותר שכל אחד מכם יכול להעלות על הדעת שלו.

אם תהיו מעוניינים להיות בטוחים באיכות התכנון האדריכלי של המבנה הציבורי, תוכלו לבחור באופציה הבטוחה וליצור קשר עם שירי פרץ אדריכלים.

משרדה של שירי פרץ פועל כבר משנת 2006 והוא מחזיק בניסיון עשיר של תכנון אדריכלי הכולל פרוייקטים מגוונים כגון:

פנייה אל המשרד תוכל להבטיח שהתכנון האדריכלי של הפרויקט הבא שלכם יעמוד בסטנדרטים הרצויים וזאת תוך כדי כך שלא תצטרכו לחשוש בכל הנוגע לרמת הירידה לפרטים. המשרד ידע לבצע את עבודת התכנון בסטנדרט חסר פשרות. אז אל תבזבזו זמן וצרו קשר כבר בזמן הקרוב!

/ 5.