טרנדים בתחום ההצללה – כמה חידושים שכדאי להכיר

אדריכלים, מעצבים ודיירים מחפשים כל הזמן פתרונות יצירתיים להצללה. הרי אף אחד לא רוצה לסבול את השמש הקופחת. רגע לפני הקיץ, נשמח לשתף אתכם במספר חידושים בתחום.

פרגולת אלומיניום עם קירוי סנטף

אין ספק שכאשר מדובר על פרגולה קבועה, מדובר על פתרון שמעניק הצללה וגם קירוי והוא אידיאלי לכל מזג אוויר. פרגולות מגיעות במגוון של צבעים וגם עיצובים. הן מיועדות לא רק להצללה של בתים, אלא גם להצללה של בתי עסק ובכלל של שטחים גדולים. לפרגולה, אפשר להוסיף סנטף שימנע חדירה של מים. באמצעות סנטף שקוף, אפשר להנות מעיצוב נקי, קירוי מעולה וגם מהגנה מירבית מפני נזקי השמש. הסנטף שומר על הקונסטרוקציה של הפרגולה לאורך זמן.

מוטות אלומיניום מודפסים למראה דמוי עץ

יש חברות המתמחות בעיצוב וגם ייצור של מוצרי ברזל, מתכת ואלומיניום. על כן, הפתרון המוצע הוא שימוש במוטות אלומיניום היוצרים מראה של פרגולה. את אותם המוטות אפשר לצבוע בכל מיני גוונים ואז לקבל בסופו של דבר, גוון דמוי עץ. כמובן מדובר על שיטת צביעה ייחודית וכזאת המונעת גם מצבים של קורוזיה או קילופים.

הצללה על ידי פרופילים שמייצרים משרבייה

בגלל תנאי השמש הקשים בארץ, העץ לא עומד במבחן הזמן. על כן, מה שיכול להחליף אותו בהצלחה הוא פרופילים דמויי עץ. הם נותנים לא רק מענה פרקטי אלא גם מענה עיצובי.

הצללה היא גם וילונות

זה הרי ידוע שלווילונות יש תפקיד משמעותי בכל הקשור להגנה מפני השמש. כיום, יש מגוון גדול של וילונות במחירים הוגנים ונוחים. הווילונות יכולים להיות פתרון הצללה מעולה.

תריס בתוך החלון

כיום, יש מערכות הצללה ייחודיות לחלון. הן מותקנות בתוך החלון ונקראות תרילון. מדובר על תריסים ונציאנים המתאימים לכל חלון, לא משנה אם מדובר על חלון קטן או חלון גדול. אפשר להפעיל אותם באמצעות סוללה או בצורה סולארית. הם מגיעים בכל מיני גדלים וצבעים ויותר מזה, מלבד העובדה שהם מהווים פתרון הצללה נהדר, הם גם יוצרים אקוסטיקה אידיאלית. אין ספק שמדובר על פתרון שהוא עיצובי וגם אלגנטי.

שורה תחתונה

מומלץ להגיע לחנויות ולראות דוגמאות של פתרונות ההצללה שהוזכרו לעיל. בדקו מה אתם מעדיפים, מה יכול להתאים מבחינת התקציב, לאיזה מראה אתם מתחברים ובהתאם תוכלו לבחור את פתרון הצללה המתאים ביותר עבורכם. כמו כן, תוכלו גם להיעזר ברשת האינטרנט ולחפש חברות ובעלי מקצוע המציעים שירותי התקנה של פתרונות ההצללה השונים. אפשר גם לבקש לדבר עם לקוחות שלהם ואפילו להגיע ללקוחות על מנת לראות את העבודה. כך תוכלו לדעת האם בעל המקצוע או החברה אכן סיפקו שירות טוב ומקצועי.

שיהיה בהצלחה!

/ 5.

מאמרים נוספים