טיפים לעיצוב חלל חוץ מודרני

עיצוב 

כל מי שרוכש בית פרטי, דירת גן או דירה בעלת מרפסת רחבת ידיים בכל אחת מהקומות של מבנה מגורים, משקיע רבות בנראות של הבית אך גם בנראות של חלל החוץ. מעצבי הפנים שמסייעים ללקוחות בתכנון כל פרט בבית ומחוצה לו, מציעים להם כמה וכמה סגנונות עיצוביים כדי שיבחרו את האופציה שנראית להם המתאימה ביותר. אחת ההצעות שיש לה תהודה רבה היא עיצוב בסגנון מודרני כיוון שהוא מאפשר ליצור מרחבים מדהימים ביופיים מחוץ לבית, אשר מתאימים לטעמם האישי של הלקוחות. המעצב מתכנן את כל אחד משלבי העשייה על פי הסדר הנכון ובסופו של דבר מכינים את הגינה. 

קו החשיבה של מעצבי הפנים הוא לנצל את החלל החיצוני של המרפסת ולהפוך אותו לחלל שהוא שמיש בכל ימי השנה, כמו החללים האחרים בתוך הבית. אחת האופציות שצוברות תאוצה רבה בשנים האחרונות היא סגירת מרפסת זכוכית.  
הרעיון העיצובי הוא התקנה של זכוכיות מתקפלות שהן נאספות מקצה לקצה בכל רוחבה של המרפסת ללא קשר לגודלה. בדרך זו אפשר להניע את הזכוכיות האלו על המסילה האיכותית ולסגור את כל המרחב או חלק ממנו בהתאם למזג האוויר השורר בחוץ. את הפרופיל אפשר לצבוע מראש בצבע שמתאים לריהוט וגם לבחור את סוג הזכוכית המחוסמת אם היא תהיה שקופה או אטומה. אם מדובר במרפסת חיצונית של בית פרטית, אפשר לסגור בדרך דומה באמצעות מערכת זכוכיות גם פרגולה וכך אפשר ליהנות מהמרחב הירוק תמיד. 

עיצוב הגינה 

האהבה העצומה לגינה המטופחת ניכרת בכל בית שיש גינה סביבו. מעצב הפנים מציע ליצור ברחבי הגינה פינות חמד למטרות שונות, כמו פינת ישיבה הכוללת ספה נוחה, כמה כורסאות יפהפיות, פופים צבעוניים, שולחן נמוך להנחת משקאות ועוד. מעבר לכך אפשר ליצור גם פינת אירוח המותאמת לארוחות ולהציב בה שולחן אוכל מרשים וכמות של כיסאות נוחים בכמות הנחוצה לבני הבית ולאורחיהם. 

השבילים מעניקים יופי רב לגינה ולכן בוחנים כמה אפשרויות של ריצוף, כמו אבן טבעית, אריחי קרמיקה, דק עץ, שיש גרניט, אבן ציפחה ועוד. 

מטבח חוץ במרפסת ובחצר 

אחד הטרנדים האחרונים הוא הקמה של מטבח חוץ בחצר, על הגג או במרפסת הגדולה. המגמה היא להפוך את הנושא הקולינרי לחוויה שכוללת בישול של כמה חברים או בני משפחה יחד ולאחר מכן אירוח של כולם לארוחה הייחודית. קיימים כמה וכמה סוגים של מטבחי חוץ הבנויים מחומרים שונים כמו בטון יצוק ומשלבים בהם מטבח מודרני שכולל את כל מכשירי החשמל לנוחות מקסימלית.

עיצוב מודרני 

העיצוב המודרני של חללי חוץ מתאפיין בשילוב של פרקטיות עם מראה יפהפה כמו לדוגמה רכישה של ספות למרפסת תוך התחשבות בעובדה שיש בבית ילדים קטנים ולכן ההזמנה תהיה של בד כביס ודוחה כתמים. 

/ 5.

מאמרים נוספים