הטרנדים המובילים בעיצוב פנים לשנת 2022

בשנת 2022, הטרנדים החמים ביותר בעיצוב פנים יהיו עתידניים וחדשניים יותר. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, חומרים וחפצים חדשים ישמשו ליצירת סביבה ביתית טובה יותר.

סלונים עכשוויים עם תחושה עתידנית הולכים להפוך לעיצוב המבוקש ביותר לשנה זו. טרנדים פופולריים נוספים כוללים עיצובי שולחן שיכולים להשתלב במגוון נושאים וסגנונות, כמו גם אביזרים הבולטים מהקהל.

בשנת 2022, תהיה התמקדות רבה יותר בחומרים אורגניים כמו במבוק ופלסטיק ממוחזר, שקיימים כבר שנים אך לא נלקחו ברצינות עד כה.

מהם הטרנדים החמים ביותר בעיצוב פנים לשנת 2022?

הטרנדים בעיצוב פנים יהיו מגוונים ומותאמים במיוחד. טרנדים כמו עיצוב ירוק, צבעים נועזים ודפוסים משלימים יוצאי דופן יהיו בשטח. הטרנדים המובילים לשנת 2022 הם:

1) עיצוב ירוק: בנייה ירוקה וסגנון חיים הוא הטרנד החם ביותר בעיצוב פנים במהלך השנה. מדובר בתערובת של צבעים ומרקמים שונים היוצרים תחושה טבעית לבית.

2) צבעים נועזים: צבעים נועזים אלה ישמשו כדי ליצור אמירה חזקה בסלון או בחדר שלך. הם יכולים להשפיע בשילוב עם עיצובים בלתי צפויים כגון עיצובי רהיטי מתכת או עץ.

3) דפוסים מחמיאים יוצאי דופן: מגמה זו מתמקדת בבחירת צבע אחד ויצירת דפוסים שונים כגון פסים, נקודות וכו' סביבו כדי להוסיף עוד קסם למסגרת החדר.

עם הפנים קדימה לסלפי

עיצוב פנים הוא ענף ענק שצומח ללא הרף. עם התפתחות הטכנולוגיה, אנשים רבים משתמשים בסמארטפונים שלהם כדי לצלם תמונות של הסלון שלהם ולקשט אותם לפני שהם מפרסמים אותם בחשבונות המדיה החברתית שלהם.

עיצוב פנים אינו מוגבל לחדר בודד או לחלקים מסוימים בבית. הוא מקיף את כל החלל וכולל כל מיני רהיטים, אביזרים,
שולחנות אוכל, כסאות, תאורה ושטיחים.

עם זאת בחשבון, עיצוב פנים חשוב לא פחות מעיצוב פנים. למעשה, זה אפילו חשוב יותר מכיוון שמעצבי פנים יכולים לעזור ללקוחותיהם להפוך את הסלון שלהם לחדר אסתטי על ידי מתן פתרונות אסתטיים לכל סוג של חלל.

הצבעים שעושים את השנה

בשנת 2018, יש מגוון של צבעים שיוצאים. הצבעים שעושים את השנה שונים מצבעי הטרנד מהשנים האחרונות.

צבעים ניטרליים כמו לבן, אפור ושחור היו פופולריים בשנת 2018. בשנים האחרונות, צבעים אלו נחשבו למשעממים ולא מספיק מגניבים לטעמם של אנשים. השנה לעומת זאת, הגוונים הניטרליים הללו היו להיט ענק בעולם עיצוב הפנים.

נייטרליים: זהו צבע שניתן להשתמש בו לכל כך הרבה מטרות ברחבי הבית או המשרד שלך, תלוי איך אתה רוצה שהוא יראה. זה יכול לשמש גם כצבע רקע עבור יצירות הצהרת עיצוב הבית שלך כגון יצירות אמנות או רהיטים

צבעי השנה ניתנים על ידי מעצבים מודרניים עם תפיסה ייחודית משלהם על מה שהם חושבים שיהיה אופנתי לאותה שנה. חלקם פשוט משתמשים בזה כדרך לבטא את עצמם באמצעות עבודת העיצוב שלהם, בעוד שאחרים יוצרים חזונות עבור מה שהם רואים עבור החללים של הלקוחות שלהם.

ראינו איך כל צבע התפתח עם כל עשור חדש ועכשיו אנחנו יכולים ליהנות מכל הצבעים הנפלאים הללו ברחבי חללי המגורים שלנו.

הצבעים שאתה בוחר עוזרים לא רק ליצור תחושה של מקום בבית שלך, אלא גם משקפים את האישיות וסגנון החיים שלך!

/ 5.

מאמרים נוספים