דגשים לעיצוב יוקרתי של משרדים

יש משרדים או תחומי עיסוק של חברות וארגונים שנדרשים לסטנדרט גבוה יותר של עיצוב המשרד עצמו. מצד אחד – מדובר בפריטי ריהוט שאולי לא ממש משנה איך הם נראים ומה רמת הנוחות של השימוש בהם, אך מצד שני – בהחלט יש חשיבות לייחודיות שלהם ולפרטים קטנים של סגנון עיצובי כפי שהם משתקפים בבחירה של צבע לקיר או דלת פנימית. יש בעלי משרדים שחשוב להם מאד לתת ללקוחות או למבקרים שלהם חוויה אחרת של ביקור או של קבלת שירות וללא ספק זה צריך להתחיל מהדרך שבה המשרד נראה ומעוצב. יש חברות כמו אורן ריהוט משרדי שיש להן התמחות ספציפית בריהוט משרדי אך מה שבאמת משנה או דרוש הוא הטאץ' היוקרתי, הבחירה באביזרים או אלמנטים של עיצוב שלא באמת רואים בכל מקום וזה מה שיהפוך את העיצוב כולו לייחודי ולכזה שיהיה לו פן יוקרתי.

איך עיצוב משרד הופך לעיצוב יוקרתי?

כאשר מדובר על עיצוב יוקרתי של משרדים מה שצריך לשים אליו לב הוא שימוש בפריטים או אלמנטים ייחודיים שלא רואים בכל מקום (או מיובאים במיוחד בהזמנה אישית) וכמובן שימת לב בעיצוב עצמו לפרטים הקטנים שלעיתים קרובות נעלמים מעיניהם של מעצבי פנים שלא מכירים את הסגנונות היוקרתיים. על מנת להגיע לתוצאה שכזאת צריך לפנות אל חברה כמו אורן ריהוט משרדי ולבחון את הדגמים של פריטי הריהוט שפחות מוכרים או אלה שעשויים מחומרי גלם פחות נפוצים. אפשר גם לומר שהעיצוב מתחיל עוד לפני בחירת הריהוט המשרדי ואת תכנון העיצוב היוקרתי צריך מראש לבצע עם אנשי המקצוע המתאימים, אלה שעוסקים בעיצוב יוקרתי למשרדים ויש להם ניסיון בנישה הספציפית הזאת. לא כל מעצב פנים יידע לעצב משרד בסגנון כזה, ללא קשר למידת המקצועיות שלו ולוותק שלו בתחום העיצוב.

דוגמאות עיצוב יוקרתי של משרד

פריטי ריהוט של  אורן ריהוט משרדי נראים בהחלט כפריטי ריהוט שמתאימים למשרדים בעיצוב יוקרתי. איך מזהים את זה? על ידי שימוש בעץ מלא בגוונים עמוקים ומיוחדים, בעיצובים של פריטי ריהוט ואביזרים שנראים שונים מאלה הרגילים שנתקלים בהם במשרדים אחרים, בשילוב בין טכניקות עבודה איכותיות או בשילוב של כמה חומרי גלם וכמובן בייצור של רהיטים על פי הזמנה אישית. כאשר במשרד המדובר יש את הממון הדרוש להזמנת ריהוט אישית וייבוא או ייצור כפי שמוזמן – כנראה שהמשרד פונה לקהל לקוחות ייחודי שיידע להבין ולהעריך את היוקרה של העיצוב כולו ברגע שנכנסים אפילו לעמדת הקבלה. משחקים של אור וצל עם גופי תאורה, התחשבות בכיווני האוויר של המקום וכמובן בחירה מושכלת של שולחן לחדר הישיבות או הכיסאות שמיועדים לאורחים והמבקרים. כל אלה ביחד ייצרו תמונה יפה, מפוארת ומרהיבה שאי אפשר יהיה לטעות בה.

/ 5.

מאמרים נוספים