איך למצוא מעצבת פנים מומלצת לפרויקט דירה חדשה

חולמים על בית מעוצב עם הרבה סטייל ואמירה אישית ייחודית? עומדים לאכלס דירה חדשה ומעוניינים לעצב אותה בעזרת מעצבת פנים מקצועית ומומלצת?

בחירה נכונה של מעצבת פנים מבטיחה לכם תהליך חווייתי בו תוכלו לציין את כל החלומות שלכם וליהנות מדירה מעוצבת המותאמת לאורח החיים שלכם. חשוב לבחור היטב את מעצבת הפנים מאחר ולפניכם פרויקט ממושך המחייב אתכם לקבל החלטות שונות שישפיעו על עיצוב הדירה שלכם לשנים הקרובות ועל אורח וסגנון חייכם. כדי לסייע לכם לבחור היטב מעצבת פנים יצירתית ומקצועית, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה.

כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם אשת מקצוע, שתדע לעצב כל חלל בדירה, החל מחלל הסלון ועד החללים של חדרי השינה וכמו כן שתדע להתאים את הריהוט הנכון לכל חלל שכן לכל חלל, יש את פריטי הריהוט המתאימים לו. לדוגמה, אם מדובר על חלל הסלון, יש להתמקד בפריטי ריהוט כמו: ספה, כורסאות, מזנון לסלון, כוננית מדפים וכו'.

בדיקת תיק עבודות

הדרך היעילה ביותר לבחירת מעצבת פנים מומלצת היא לבדוק את תיק העבודות שלה. אנו חיים בעידן דיגיטלי, לכל מעצבת פנים יש אתר אינטרנט מושקע בו ניתן לקרוא מידע עליה ולעיין בתיק העבודות ובפרויקטים שהיא ביצעה לאחרונה. חשוב לבדוק את תיק העבודות של המעצבת ולהתרשם מהסגנון המאפיין אותה.

כאשר בודקים תיק עבודות ניתן לבדוק האם היא מקצועית ועונה על הדרישות שלכם, אפשר לשאוב רעיונות מקוריים מפרויקטים שהיא ביצעה, והתמונות המוצגות באתר שלה יכולות לעזור לכם לקבל החלטה שקולה ועניינית.

סגנון עיצוב המתאים לכם

לכל מעצבת פנים יש סגנון עיצוב ייחודי משלה, וכדי לעצב את דירת החלומות החדשה שלכם עליכם לבחור אשת מקצוע יצירתית המתמחה בסגנון המועדף עליכם. יש מגוון רחב של סגנונות עיצוב, הסגנונות הפופולריים ביותר הם מודרני, כפרי, כפרי עדין, קלאסי, נורדי, וינטאג', אקלקטי, אורבני וכו'. מאחר ואינכם עוסקים בעולמות העיצוב כדאי להתרשם באתרי האינטרנט מסגנונות עיצוב שונים וכך תגיעו לפגישה עם המעצבת מוכנים יותר ותוכלו לשתף אותה בסגנון המועדף עליכם, תוך התאמת תוכנית העיצוב והעבודה לדרישות המיוחדות שלכם.

אגב, כאשר אתם בודקים את תיק העבודות של המעצבת תוכלו לבחון מהו הסגנון המועדף עליה, לכן אם אתם מעדיפים דירה בסגנון הייטקיסטי אך המעצבת מתמחה בסגנון כפרי, עדיף לבחור מעצבת אחרת.

המלצות ורשימת ממליצים

יש הרבה מעצבי ומעצבות פנים בישראל לכן הבחירה עשויה להיות קשה ומעט מבלבלת. הדרך הבטוחה לבחירת מעצבת מקצועית ומומלצת היא לבקש המלצות מהסביבה הקרובה. כדאי לבקש המלצות על מעצבת פנים משכנים שסיימו לאחרונה שיפוצים נרחבים בביתם, קרובי משפחה שהיו מרוצים מהמעצבת שלהם, חברים טובים ששיפצו את ביתם בהצלחה ואהבתם את התוצאות וכדאי לבקש המלצות גם מקולגות בעבודה.

לאחר סינון ראשוני כדאי להתמקד ברשימה של 4-3 מעצבות פנים, ולפני שאתם מתאמים פגישת הכרות כדאי לשוחח איתן ולבקש מהן רשימת ממליצים. לפני בחירת המעצבת שתלווה אתכם בפרויקט שלכם כדאי לשוחח עם שניים או שלושה לקוחות ממליצים מהרשימה שהמעצבת נתנה לכם.

פגישת הכרות עם מעצבת הפנים

לפני בחירה סופית של מעצבת פנים שתלווה אתכם לאורך הפרויקט חשוב לתאם פגישת הכרות ראשונית, עדיף בסטודיו שלה או בדירה החדשה שלכם. בפגישת ההכרות עליכם לבחון את הכימיה עם המעצבת, לבדוק האם היא קשובה לדבריכם ולחלומות שלכם, כיצד היא מתרגמת את החלומות והצרכים שלכם לתוכנית עבודה אפשרית ולהתרשם מהטיפים והייעוץ שלה.

/ 5.

מאמרים נוספים