איך לבחור אדריכל למשרד החדש

עיצוב של משרד הוא מלאכה מורכבת במיוחד. אחרי שהחלטתם שסוף סוף הגיע הזמן למשרד חדש, עליכם לבחור משרד אדריכל שיוכל להעניק לכם שירות בדרך אל המשרד שעליו חלמתם. בחירה של אדריכל צריכה להיעשות מתוך בחינה של מספר גורמים, וכאן תוכלו לקבל סקירה מקיפה עליהם. 

מהו תפקיד האדריכל?

אדריכל הוא אולי התפקיד החשוב ביותר בשרשרת הבניין. האדריכל הוא זה שמייצר את התוכניות והוא מי שאמור לקחת את החלומות שלכם לגבי המשרד החדש ולהפוך אותם למציאות. כדי המחשבות שלכם יתגשמו באופן מעשי, אתם חייבים מישהו שיתרגם את המחשבות הללו לאנשי המקצוע, והאדריכל נועד בדיוק לתפקיד הזה.

לפני שבוחרים אדריכל למשרד יש כמה דברים שעליהם צריך להקפיד. בסופו של דבר בחירה לא נכונה של אדריכל היא דבר שאתם חייבים להימנע ממנו. הקפדה על הגורמים שיפורטו כאן היא המפתח לבחירה של אדריכל מתאים.

שפה משותפת וההבנה הדדית

הדבר הראשון שחשוב לשים אליו הוא שהאדריכל מבין אתכם ומדבר בשפה שלכם. בסופו של דבר האדריכל צריך להיות זה שמגשים את הרצונות שלכם ולא להפך. אם אתם רואים שהאדריכל כופה עליכם את דעתו, עליכם ללכת ולבחור באדריכל אחר. חשוב כמובן להקשיב לעצות של האדריכל בתור איש מקצוע, אולם זכרו שבסופו של דבר אתם אלו שנשארים במשרד.

בחינת עבודות קודמות

לכל אדריכל יש תיק שמכיל את העבודות הקודמות שהוא ביצע. בחינה של תיק העבודות יכולה לתת לכם מבט נרחב על הסגנון של האדריכל ועל אופי העבודה שלו. בחנו היטב את תיק העבודות של האדריכל כדי שתבינו האם הסגנון שלו תואם את המשרד החדש שאותו אתם רואים מול עיניכם. גם אדריכל טוב, הוא לא בהכרח אדריכל שהסגנון שלו מתאים לכם.

התמחות בתחום המשרדים

תכנון של משרד שונה מתחומי עיצוב אחרים, וכמו כל תחום בעולם האדריכלות יש בו דגשים שהאדריכל חייב להכיר. הקפידו לבחור באדריכל שמשרדים הם התחום שלו, ושעיצב כבר משרדים רבים. כך תולכו להנות מהניסיון של האדריכל בעיצוב של המשרד החדש שלכם. ניסיון הוא אחד הדברים החשובים ביותר אצל כל אדריכל, ואתם חייבים להיות מודעים לזה.

תקציב

כמו כל בעל מקצוע, אדריכל טוב גם עולה בהתאם. כחלק מהתקציב שאותו הקצתם לשיפוץ שלכם, עליכם לבחור אדריכל שעונה ליכולות התקציביות שלכם. באפשרותכם להשוות מחירים בין אדריכלים שונים ולבחור את הצעת המחיר שנראית לכם המתאימה ביותר. חשוב לזכור שלאדריכל ישנה השפעה דרמטית על המשרד החדש, ולכן מדובר על השקעה שתשתלם לכם. 

לסיכום

בחירה של אדריכל לעיצוב של משרד חדש היא פעולה חשובה מאוד. לאדריכל ישנה השפעה אדירה על העיצוב של המשרד, ואתם צריכים לבחור אדריכל כזה שיבוא להוציא את הרצונות שלכם לפועל. בחרו אדריכל שאם מרגישים שיש לכם איתו שפה משותפת עד כמה שניתן. 

/ 5.

מאמרים נוספים