איך בוחרים משרד אדריכלות ועיצוב פנים?

אם אתם מעוניינים לשפץ את הבית שלכם באופן יסודי או שאתם בונים בית חדש, אתם בוודאי יודעים שאנשי המקצוע החשובים ביותר עבור התהליך האם האדריכל ומעצב פנים שיעצבו את ביתכם בדיוק באופן שבו אתם חולמים ורוצים. מכיוון שמדובר על אנשי מקצוע מאוד חשובים עבור התהליך המדובר, אין ספק שיש לבחור אותם בקפידה ועל כן, טרם אתם בוחרים משרד אדריכלות ועיצוב פנים, חשוב שתבררו היטב איזה  משרד יכול להציע לכם את השירות הטוב ביותר ולסייע לכם בסופו של דבר להגשים את החלום שלכם ולעצב את ביתכם בצורה לא פחות ממושלמת.

איזה שירותים מספק משרד אדריכלות ועיצוב פנים?

משרד אדריכלים ועיצוב פנים מספקים שירותים שונים לרבות: תכנון אדריכלי, תוספות בנייה, עיצוב פנים לבתים חדשים או נכסים שעוברים שיפוץ ועוד. חשוב לדעת כי רמות העיצוב הן מגוונות החל מעיצוב פנים לווילות, לדירות מגורים, לשטחי מסחר, משרדים, פנטהאוזים ועוד.

מתי יש צורך לפנות לשירותיו של משרד אדריכלות ועיצוב פנים?

אם אתם תוהים מתי כדאי לפנות לשירותי משרד מעין אלה, כדאי מאוד לפנות למשרד המדובר עוד בשלב הכנת התוכניות הראשוניות וגיבוש הקונספט לפרויקט המגורים שלכם. בסופו של דבר מדובר על תהליך שדורש הבנה של צרכי ורצון הלקוחות בצורה הטובה ביותר וכמובן, חשיבה מעמיקה ויצירתית. האדריכל הוא איש המקצוע שיגשים לכל לקוח את החלום שלו הנוגע לביתו. הוא זה שיממש את החלום בפועל ויבדוק את הטופוגרפיה, את האפשרות למיקסום הנוף תוך כדי התחשבות במרחב הסביבתי והכל בהתאם כמובן לצורת החלל או המגרש אשר מעוניינים לעצב. שירות משרד אדריכלות ועיצוב פנים איננו נגמר בתום שלב התכנון והגיבוש של הקונספט, אלא ממשיך יחד עם כל שלבי העבודה ודואג לשלב בין הרצון של הלקוח לבין הפרקטיקה, גם אם מתגלה שדברים לא מסתדרים בשטח כפי שהם הסתדרו על הדף.

אדריכל או מעצב פנים?

לא מעט אנשים תוהים מה בעצם ההבדל בין אדריכל לבין מעצב פנים. ובכן, מקור ההבדל בין האדריכל לבין מעצב פנים תלוי בהכשרה המקצועית של כל אחד מהם, כאשר האדריכל עובר מסלול לימודים אקדמאיים של חמש שנים ולאחר מכן ממשיך להתמחות מקצועית ובסוף המסלול הארוך והתובעני עליו לעבור בהצלחה את מבחן ההסמכה. מעצב פנים לעומת זאת לא עובר את אותו מסלול הכשרה ארוך ותובעני ואין לו תעודת אסמכה. הוא לומד את התחום לרוב פרק זמן קצר באופן יחסי והוא נמדד בעיקר על פי הביצועים שלו בשטח. כמובן שלמעצב פנים ואדריכל אין את אותם סמכויות. כל שינוי במעטפת הבית כגון: שינוי גודל החלונות, הוספת חדר ועוד, בניית מרפסת ועוד, הם שינויים שיכולים להתבצע על ידי אדריכל בלבד. כאשר מדובר על שינויים פנימיים ללא שינוי מעטפת כגון: שבירת קיר, תכנון ריהוט, בחירת צבעים וחומרי בנייה, ניתן לבחור במעצב פנים שמוסמך להעניק את השירותים הללו.

כיצד בוחרים שירות משרד אדריכלות ועיצוב פנים בצורה הטובה ביותר?

אם קראתם חדשות נדל"ן והבנתם שמאוד משתלם לכם לרכוש דירה ישנה לצורך השקעה או מגורים ולשפץ אותה, חשוב מאוד שתבחרו מראש שירותי משרד אדריכלות ועיצוב פנים שיסייעו לכם לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר. גם אם אתם בונים בית חדש, כדאי שתבחרו מראש בשירותי המשרד המדובר. מדובר למעשה על אנשי מקצוע שיסייעו לכם להגשים את כל החלומות לגבי איך יראה ביתכם ועל כן יש לבחור אותם בקפידה. חשוב לוודא כי מדובר על אנשי מקצוע מומלצים, מקצועיים ובעלי מוניטין.

/ 5.

מאמרים נוספים