מה חשוב להכין לפגישה עם אדריכל?

מה משותף לגני ילדים, בתי ספר ואוניברסיטאות, מבנים צבאיים ומשרדי הייטק, בתי כנסת ובתי הארחה? כולם מבני ציבור שבנייתם מתחילה עם תכנון אדריכלי – ושמשרד שירי פרץ אדריכלים, בעל הניסיון העשיר של קרוב לעשרים שנה בתחום, מתמחה בתכנונם מאל"ף ועד תי"ו.

אם גם אתם מובילים פרויקט ומתקשים למצוא את הידיים והרגליים בכל מה שקשור לתכנון אדריכלי – הגעתם למקום הנכון.

חשוב להגיע לפגישה עם האדריכל שיעצב את המבנה שאתם רוצים להקים עם כל מה שהוא צריך לדעת: ייעודי שימוש, צרכים, העדפות עיצוביות, קהל היעד ועוד. משרד אדריכלים מנוסה, מקצועי ובעל רקורד עשיר של הצלחה מוכחת בתחום, כמו משרד שירי פרץ אדריכלים, יוכל לקחת את המידע שתספקו לו ולתרגם אותו לתוצר בעל איכות גבוהה במיוחד. 

כי בכל הנוגע למבנה שלכם – אין שום סיבה בעולם שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

פגישה עם אדריכל

תכנון אדריכלי – זה שם המשחק

הקמנו את משרד שירי פרץ אדריכלים כדי לספק ללקוחותינו מוצר איכותי מבחינה אדריכלית הטומן בחובו את מיטב האלמנטים האדריכליים הקיימים בשוק כיום, ברמה ובאיכות הגבוהות ביותר. מאז הקמת המשרד ב-2006, צברנו ניסיון רחב היקף ועצום ממדים בשלל מיזמים. הצוות שלנו מורכב מהאדריכלים המוכשרים ביותר בארץ כיום, כולם עם ניסיון של בין עשור לעשרים שנה בתחום. איתנו – תוכלי לדעת שהפרויקט שלך נמצא בידיים טובות.

אחד מכללי היסוד של תכנון אדריכלי הוא שחשוב להתייעץ כבר בשלב הראשון עם משרד אדריכלים מוביל שיוכל לתרגם את החזון שלכם למציאות, להאיר בפניכם בעיות פוטנציאליות במטרה להימנע מהן, ולתכנן לאורך כל הדרך את המיזם באופן המקצועי, המהימן והאחראי ביותר.

נשמח לעמוד לשירותך ולגבש מתווה עם יעדים ברורים ודרכי עבודה מפורטות להפיכת החלום שלך לאמיתי. לשם כך חשוב שתגיעי לפגישה איתנו עם כל המידע הרלוונטי. כי הפרויקט שלך הוא השליחות שלנו.

הפילוסופיה שלנו

במשרד שירי פרץ אדריכלים השקפת העולם המנחה אותנו היא כזו הרואה במבנה ישות שלמה אחת, המוגדרת על פי מיקומה במרחב האורבני, הכניסה אליה, מרחביה הפנימיים וחזיתותיה הפונות לעיר. רק עיצוב מפורט ביותר של החלל הפנימי של כל מבנה יוכל לוודא שבעלי המלאכה ואנשי המקצוע השונים המעורבים בבנייה יבצעו את תפקידם על הצד הטוב ביותר.

אנו מלווים כל פרויקט שאנו אמונים על תהליך תכנונו ועיצובו האדריכליים לאורך כל הדרך – מהנדבכים הבסיסיים והקטנים ביותר של העבודה ועד לתמונה הגדולה. אין עבורנו חשוב וחשוב פחות, מאחר שכל יסוד ולו הקטן ביותר מהווה חלק מן השלם ולכן, לא ניתן להפריז בחשיבותו.

חזון ויעדים

יותר מכל דבר אחר, חשוב לנו לדאוג לכך שלקוחותינו יקבלו את השירות המקצועי הטוב ביותר הקיים בשוק כיום. נלווה אתכם לאורך כל הדרך ונוודא שכל מה שחלמתם עליו יתממש, ושהפרויקט שלכם יהיה כל מה שדמיינתם שיהיה – והרבה יותר.

השילוב הנדיר בין חזון מקצועי, תכנוני ואדריכלי בלתי מתפשר, יחס אישי אדיב ומסור ללקוחותינו, ניסיון עשיר, רבגוני ורב-שנים בתחום והקפדה על שימוש במיטב חומרי הגלם והשיטות הטכנולוגיות בתחום כיום, הופך את המשרד שלנו לאחד המובילים בתחומו בארץ ובעולם.

עבורנו, תכנון הוא לא רק עבודה – הוא תשוקה. התשוקה של להפוך את החלום שלכם למציאות, לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בחזון שלכם וללוות אתכם ואת הפרויקט לאורך כל הדרך משלב התכנון הראשוני ביותר ועד להקמת הבניין עצמו.

צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולוודא שהפרויקט שלכם יהיה מושלם. ההצלחה שלכם מתחילה כאן.

/ 5.

מאמרים נוספים