טרנדים לשנת 2022 לתכנון ועיצוב המשרד החדש שלכם

מתכננים לעצב משרד חדש השנה? בין אם אתם מתכננים את המשרד הביתי בדירה שאתם עוברים אליה, או מייעצים למעצב הפנים של משרדי החברה, אנחנו כאן כדי לעזור. אספנו עבורכם את כל הטרנדים החמים, שימלאו אתכם בהשראה ויעשו לכם חשק לקום בבוקר לעבודה.

מינימליזם

בעבר, הייתה נהוגה האמירה הרווחת: "כמה שיותר, יותר טוב". כיום, בעידן החדש הכולל שפע, הזמנות מעלי אקספרס ועומס גירויים – הטרנד המפתיע שתופס מקום הוא דווקא הטרנד המינימליסטי. מה שמוביל אותו הוא העיקרון הפשוט של מיעוט פרטים ושימת דגש על עקרונות של הקפדה ודיוק.  איך עושים את זה? הנה שתי הצעות.

קווים נקיים 

זוויות ישרות, עיגולים שלמים, ושאר צורות גיאומטריות מוגדרות יכולות להיות אבן היסוד העיקרית בתכנון אדריכלי של משרד חדש. שימוש בצורות גיאומטריות בא לידי ביטוי גם בעיצוב הפנים ובחירת הרהיטים.

ניגודי צבעים והדגשות

אם אתם הולכים על המראה המינימליסטי עד הסוף, השימוש בצבע צריך להיות מושכל. בחרו מספר קטן של גוונים דומים אחד לשני, או אחד שישמש להדגשה. בין השילובים הטרנדיים ביותר אפשר למצוא מניפה של שחור ואפור במראה מט, בשילוב של תוספי זהב עמוק ובולט.

הטרנד הירוק – גם בתוך המשרד

צמחי בית

צמחי בית הם צמחים אשר יכולים לשרוד באופן מצויין בתוך חדרים, ללא הרבה שמש או מים. תכונות אלו הופכות אותם לצמחי נוי מצויינים למשרד. אנחנו באופן אישי אוהבים מאוד את צמח הקלתאה, אשר מוציא עלים ענקיים בגווני ירוק מרהיבים ותמיד עושה מצב רוח טוב.

אומנות שימושית

אם אתם מחפשים תכנון משרדים בסטנדרט גבוה, כדאי שתזכרו שלא קיימים חפצים שהם שימושיים ותו לא. לכל פריט צריך להיות גם ערך ויזואלי ואסתטי, החל ממכונת הקפה ועד לשטיח הכניסה. 

כיום, תוכלו למצוא שפע של מוצרים שימושיים באיכות גבוהה, שנראים מעולה וגם משתלבים בחיי היומיום. זה נכון בין אם מדובר במוצרי חשמל, כלי מטבח או רהיטים.

עיצוב המשרד הביתי – אותו הדבר, רק בקטן

אין סיבה שהמשרד הביתי שלכם לא יהיה מעוצב מינימום כמו המשרדים של גוגל. עם קצת יצירתיות, ניתן להגיע לתוצאות מרשימות מאוד גם בחללים הקטנים ביותר, ואפילו כשהמשרד נמצא בתוך הסלון. חפשו תמונות השראה באתרים כמו גוגל ופינטרסט, והשתמשו בחפצים אשר מייצגים את עולם תוכן האישי שלכם: מדף ספרים שאתם אוהבים, מפת שולחן, תמונות או אפילו בובות. כשאנחנו מעצבים את המשרד האישי, הכי כיף להכניס חפצים שגורמים לסביבה ממוחשבת להיות נוחה יותר. רכשו לעצמכם עכבר ומקלדת בלוטוס, עט דיגיטלי ושאר דברים שיהפכו את מהלך העבודה שלכם לחלק וזורם יותר.

בשורה התחתונה…

אם אתם מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר, שיצרו את משרד החלומות שלכם – נשמח לעמוד לשירותכם.

/ 5.

מאמרים נוספים