טיפים לעיצוב חלל הבית – לגזור ולשמור

יש לנו כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם בצורה משמעותית בכל הקשור לעיצוב וארגון הבית.
בכתבה הזאת נדבר על כל אלה: באיזה חללים בבית מומלץ להשקיע, על מה אסור לוותר בכל הקשור לעיצוב הבית, למה מומלץ להוסיף טפט או צבע לחלל ועוד.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

בית מעוצב וגם יפה הוא בית פונקציונאלי

תסכימו איתנו שהמטרה העיקרית של הבית היא לשרת את הדיירים שמתגוררים בו. במידה ויש חלוקה נכונה של החללים ויש מספיק מקומות אחסון ויש מענה על כל הצרכים של הדיירים, רק אז יהיה אפשר לגבש בצורה הטובה ביותר את הקונספט העיצובי. 

הדפסים וטפטים

אל תחששו לשלב בבית שלכם הדפסים, טפטים וטקסטורות. כמו כן, תוכלו גם לבחור כל מיני פריטים עיצוביים שיהיו חריגים בצבעים שלהם. הפריטים הללו יתנו עוד טאץ' לעיצוב. אגב, אם מתישהו ימאס לכם מאותם פריטים, תמיד תוכלו לתת אותם לאחרים ולהחליף אותם בפריטים חדשים. 

הימנעו מסטים

הבית שלכם לא צריך להיראות כמו אולם תצוגה. אם בעבר היה נהוג לבחור רק סטים, כיום המגמה השתנה לחלוטין. מומלץ מאוד לצרף לספה כורסאות בכל מיני צבעים ועיצובים. כמו כן, גם כאשר בוחרים שולחן פינת אוכל עם כיסאות, אפשר לבחור כיסאות שונים ולא סט של כיסאות.

עשו שימוש ברהיטים שיש להם מספר פונקציות

יש בחנויות הרהיטים כל מיני רהיטים שאפשר להשתמש בהם למספר שימושים. לדוגמה, שרפרף, יכול לשמש גם על מנת להגיע למקומות גבוהים וגם כשולחן צד. 

כריות צבעוניות

כיום יש מבחר גדול של כריות. הן מגיעות בשלל צבעים ובכל מיני בדים וטקסטורות. כריות יכולות לחולל שינוי בכל חלל. יש גם יתרון לכריות, שכן כאשר נמאס מהן, לא צריך להחליף את כל הכריות, אלא רק את הכיסוי שלהן. טיפ מאיתנו לסידור כריות על הספה: מומלץ להניח שתי כריות גדולות ולצידן להניח כרית אחת קטנה יותר.

מטבח מאורגן ומסודר

אם אתם מעוניינים שהמטבח שלכם יראה יפה, עליכם לפנות כ-80 אחוז ממשטח העבודה שלכם וכמו כן גם עליכם להמעיט בחפצים שלא נמצאים בשימוש או מיותרים. תוכלו גם להוסיף ארונית לתלייה. היא תיתן גם אופי וגם שיקיות למטבח כולו.

לא רק לבן או קרם

יש כל כך הרבה גוונים של צבע שהם לא לבן או קרם. עשו בהם שימוש. לדוגמה, תוכלו לבחור קיר דומיננטי בחלל המטבח או בחלל הסלון ולצבוע אותו בצבע מיוחד או להדביק עליו טפט.

אל תשאירו את הקירות חשופים

תלו בקירות משרביות, תמונות, מראות ומדפים. כל אלה יוסיפו המון לעיצוב וגם יתנו מימד נוסף לכל חלל. תוכלו להזמין את הפריטים הללו מהאינטרנט או שתוכלו להגיע ישירות לחנויות הריהוט ולרכוש אותם.

כמה שיותר ירוק – יותר טוב

זה הרי ידוע שצמחייה וגם פרחים מחיים את הנפש וגם מוסיפים אנרגיה חיובית לבית. תוכלו לשלב בין צמחייה מלאכותית לצמחייה טבעית. אפשר לתלות את העציצים, לשים אותם בתוך סלים דקורטיביים, כלים צבעוניים ועוד.

אל תוותרו על שטיחים

הם תורמים המון לעיצוב וכמו כן מעניקים תחושה של חמימות. מלבד כל אלה, ניתן גם להשתמש בהם על מנת לתחום אזורים ולייצר הפרדה בין אזורים. 

/ 5.

מאמרים נוספים