טיפים לעיצוב אדריכלי נכון ומתאים למשרד

כאשר ניגשים אל תכנון ועיצוב משרדים חשוב לעשות זאת תוך כדי התייחסות למספר אלמנטים בסיסיים אשר יסייעו להפוך את המשרד כולו למקום שיהיה הרבה יותר נעים לעבוד בו. על מנת להקל עליכם בנושא קיבצנו במאמר הבא מספר טיפים מועילים שיוכלו לסייע לכם רבות.

בכל אופן, עליכם לשים לב כי אתם ניגשים לעיצוב המשרד תוך כדי שאתם נעזרים במשרד אדריכלים ועיצוב פנים שיודע ללוות אתכם החל מהשלב הראשוני ועד השגת התוצאה הסופית הרצויה. בדרך זו תוכלו להיות בטוחים כי הסטנדרט העיצובי יהיה ברמה הרצויה.

בחירה בצבעים מתאימים

דבר ראשון שצריך לשים אליו לב זה עצם היותכם בוחרים בריהוט משרדי וצבע לקירות אשר יוכל להתכתב אחד עם השני. תצטרכו להחליט על פלטת צבעים מסוימת שתוכל להשתלב מאוד במשרד שלכם ולדבוק בה. כך למשל, אם בחרתם בצבעים תכלת ולבן, נסו לוודא כי אין חריגות ואל תשלבו ארון אדום ללא שום קשר. חשוב לשמור על קו אחיד והרמוני כל עוד מדובר על הצבעים בהם נעשה שימוש.

חציצה נכונה בין האזורים השונים

משרד מרשים הנו כזה שנוח מאוד להבין כיצד הוא מחולק. יהיה כדאי לחשוב מראש על האופן בו אתם מעוניינים לחלק את המשרד ולהפוך את החציצה בין האזורים השונים לברורה ככל הניתן. כך למשל, עליכם לייעד מקום למטבח, לאזור העבודה ופנאי. חלוקה נכונה של אזורי המשרד תבטיח מעבר מוצלח בין שגרת עבודה, הפסקה ומנוחה. ללא ספק מדובר בחלק קריטי שצריך לקחת בחשבון בעיצוב של כל משרד.

סידור חכם של התיקיות והקלסרים

עניין נוסף שכדאי להפנות אליו את תשומת הלב שלכם יהיה נושא סידור התיקיות במשרד. יהיה כדאי לוודא כי אתם מסדרים את הקלסרים והתיקיות על פי הצבעים שלהם ולא רק על פי הנושא. בחרו בצבע אחד לכל קטגוריית תיקיות ותוכלו לראות כי התוצאה הסופית תהיה תרומה מרשימה לנופח העיצובי הכולל של המשרד שלכם. נוסף על כן, סידור תיקיות לפי צבעים יסייע לכם רבות למצוא כל דבר שתחפשו ובמהירות רבה.

שילוב צמחייה במשרד

משרד ללא צמחים הנו משרד ללא חיים. כדי להפוך את האווירה לטבעית ונעימה יותר יהיה מומלץ ללכת למשתלה ולחפש אחר צמחים שיוכלו לסייע עם שיפור הנראות הוויזואלית הכוללת וזאת לצד צמחייה שתוכל להועיל עם טיהור האוויר. בין האפשרויות הפופולריות ניתן למצוא סקולנטים ופרחים עם צבעים בוהקים.

אם תסתובבו במשרדים שמכילים שפע של צמחייה תוכלו לראות כי האווירה בהם הרבה יותר נינוחה והדבר תורם באופן ישיר לרמת הפרודוקטיביות של העובדים בהם. אז שימו לב כי אתם מבינים את החשיבות הרבה של שילוב צמחייה וזאת אם תהיו מעוניינים בעיצוב מיטבי שמוציא את המקסימום מעובדי המשרד!

היעזרות באדריכל ומעצב פנים

דבר שיהיה בעל חשיבות קריטית הוא הפנייה אל אדריכל ומעצב פנים מנוסה שיוכל לסייע לכם בתכנון אדריכלי של המשרד. בעזרת משרד אדריכלות מקצועי תוכלו להיות בטוחים כי תשיגו את המענה הרצוי והמקיף ביותר שישנו בכל הנוגע ליצירת המשרד שלכם.

בדרך כלל כאשר פונים אל משרדים מקצועיים הם יידעו לעבוד תוך כדי שיתוף פעולה אתכם והתייחסות לכל הצרכים הספציפיים שתעלו במהלך הפגישה הראשונית. לאור זאת יהיה מומלץ לגשת אך ורק למשרד שיוכל להיות קשוב לדרישות שלכם וכבר קיבל לא מעט חוות דעת חיוביות. רק כך תוכלו להיות שקטים ובטוחים בכל הנוגע לרמת שביעות הרצון שלכם מהתוצאה הסופית.

/ 5.

מאמרים נוספים