עיצוב ושיפוץ הבית באמצעות שבירת קירות

עיצוב ושיפוץ הבית הינם פופולריים תמיד ובמיוחד בתקופה האחרונה. שבירת קירות היא טרנד נפוץ במיוחד בכל מה שקשור לתחום זה של שיפוצים. בעבר חשבו שקירות נחוצים ליצירת חללי מגורים נפרדים בבית, המגמה כיום היא אזורי מגורים בקונספט פתוח. כתוצאה מכך, בעלי בתים בוחרים לשבור קירות כדי ליצור חללי מגורים גדולים ופונקציונליים יותר.

נחקור מעט את הנושא של שבירת קירות בפרויקט שיפוץ.

מה אתם מרוויחים משבירת קירות בבית?

1. הגדלת מקום ופונקציונליות

כאשר מורידים קירות, נהנים מחללים גדולים, מרווחים ומוארים יותר. החלל הגדול מספק סביבה מושלמת לאירוח כמו גם עבור רהיטים גדולים יותר תוך יצירה של חללי מגורים נוחים ופונקציונליים יותר.

2. יותר אור טבעי ואוורור

אזורי מגורים בעלי קונספט פתוח מובילים בחיסכון בחשמל ושימוש באור טבעי מה שמשפר את האסתטיקה והאוויר של הבית. סביבה המאפשרת יותר אור טבעי ואוורור טוב יותר משפיעה מאוד  על מצב הרוח של בני הבית, על הבריאות ובעקבות כך על הפרודוקטיביות של דיירי הבית.

3. עליית ערך הנכס

אם אתם שוקלים מכירה של הרי שעל ידי שבירת קירות, אתם יכול להגדיל את ערך הנכס וזאת על ידי יצירת חלל מודרני שימשוך את קהל הקונים.

יש גם חסרונות

חשוב לשקול צעד כזה של הסרת קירות ולקחת בחשבון את הנתונים והתוצאות שיבואו בעקבות כך.

1. אובדן הפרטיות

חללי מגורים בעלי קונספט פתוח אינם מספקים את אותה רמת פרטיות שמציעים חדרים בודדים. חשוב לקחת בחשבון את התוצאות של מהלך כזה.

2. הפצה מהירה של רעש וריח

הסרת קירות מובילה גם לעלייה בהעברת רעש וריחות בבית. בחללים בעלי הקונספט הפתוח, הקול עובר בחופשיות ברחבי הבית. בנוסף, ריחות בישול מהמטבח נפוצים מיד בכל הבית. כדי להימנע מבעיות אלו, יהיה צורך לרכוש מוצרי בידוד מפחיתי רעש וכן מערכות אוורור לאזורי הבישול.

3. שיקולים מבניים

לפני הסרת קירות במהלך שיפוץ, חשוב לקחת בחשבון את כל ההשלכות המבניות הנלוות לכך. חיוני להתייעץ עם מהנדס מבנים כדי לוודא שהקירות המוסרים אינם קירות נושאי עומס. הסרת קירות כאלה עלולה להוביל לקריסה של הבית, ולסכן את חיי הדיירים.

פנו אל המקצוענים

אם אתם מעדיפים חללי מגורים בעלי קונספט פתוח שימו לב לכל מנה שכתבנו לעיל ובדקו יתרונות מול חסרונות לפני קבלת ההחלטה הסופית לשבור קירות.

מעבר לכך חובה לפנות אל מהנדס כדי לוודא כי אין כל מנעה בביצוע התוכניות שלכם מהבחינה ההנדסית. כמו כן עליכם לשכור קבלן מנוסה עם ידע, ניסיון, מומחיות וכמובן ציוד מתאים להסרת קירות כדי להבטיח שפרויקט השיפוץ שלכם יצליח. לצורך שבירת קירות פנו אלינו.  https://a-beton.co.il/ אנשי המקצוע שייטיבו לבצע עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר!           

/ 5.

מאמרים נוספים